måndag, oktober 11, 2010

Rubrik?

Gör inget annat än att suckar djupt och bekymmersamt numera. Jag panik'ar nästintill hela jävla tiden. Det är mörkt, det är kallt och jag har skeva tankegångar.
Jag tycker inte alls att hösten är mysig.
Jag rent utav hatar hösten.
Jag blir som förbytt när det är höst.
Jag tycker att mörker & kyla är hemskt.

Det är ganska komiskt egentligen. För någon som är född 26:e december och avsky kyla och mörker. Jag menar, jag borde vara van? Skit sak samma, födelsemåndag har väl knappast något med välmåendet eller ens med det här och att göra. Saken är den att jag är bara förvirrad. Hela hela tiden. Jag har inget koncept om vart, när och hur. Som jag har tjatat om "gameplans" så har jag fan inte en jävla aning om vad det är jag gnisslar om! (åter igen, djupa frustrerade suckar)

Hej meningslöst blogg-inlägg..

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...