söndag, oktober 17, 2010

Hot

Nu har jag dötid och vet inte vad jag ska hitta på. Eller jag vet vad jag kan göra, men jag gör de inte. Det vore bra om jag gjorde de för jag skulle må tre gånger bättre om jag gjorde de. Men jag kommer inte överens med mig själv. Så då använder jag bloggen emot mig.

Michaela, rör på ditt feta arsle!
Rättelse: Rör på ditt SLAPPA arsle!

Wow, det där kändes inte bra.. Nu ska jag definitivt muttra vidare in i vardagsrummet och bättra på mitt slappa arsle med min träningsdvd. Min röv är inte som den en gång varit. Den är jävligt slapp, förslappad. Nu blir jag halvt gråtfärdig. Men PÅ'T BARRA!
(jag är så jävla ball för jag är ö-schött'ä)

21:27
Jag gjorde de! Och nu pulserar varenda liten jävla muskel, som jag inte visste att jag hade. Minns varför jag gör övningarna till den här dvd så sällan. Hah! Men nu ska det bli andra bullar.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...