lördag, oktober 02, 2010

Det känns lönlöst och dividera hit och dit om hur man skulle lagt fram informationen. Det var inte det som var grejen. Saken var den att jag inte hade velat ha informationen. Så du säger att jag är känslig? No shit Sherlock. Skulle jag sagt de innan eller efter? My bad, om jag inte nämnde de. I vilket fall som helst så är min känslighet inte särskilt relevant i fallet ändå. Du hade ingen rätt att nämna de. Det är lite de som är charmen med att dejta. Man är fortfarande singel. Då spelar de ingen roll vad karlfan gör på den tiden då han inte träffar mig. Och detsamma gäller mig. Jag är upprörd, fortfarande!

Det bästa med hela den här situationen är nog att jag pratat om det med några vänner. Och jag fått samma fråga tillbaka varje gång. Varför jag tog person nummer 2 seriösare än vad jag gjorde med person 1. Ja, varför gjorde jag de? Bra fråga. Nästa! Jag vet i ärlighetens namn inte varför. Det blev så invecklat så jag visste inte vem jag skulle ta seriöst. Helst av allt hade jag nog helst låtit det vara helt och hållet. Men jag snöade in mig likt fan och utkomsten av det hela blev inte direkt den bästa. Jag kan erkänna de, jag gjorde fel.

Men det blev som det blev och så blev det med den saken.
Det är en ledsam historia känns det som. Jag har påverkats utav detta. Kanske hade jag fattat mer tycke än vad jag trodde från början? Mycket möjligt. Men, ett The End är ett The End.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...