fredag, oktober 08, 2010

Det är fredag

Och det vore ju dumt och göra annat än att städa en fredag. Så jag tänker inte göra något annat, för jag ska städa. Hela lägenheten ska bli clean. Det ska dammsugas, torkas golv, dammas -you name it! Någonstans mitt i mellan ska jag försöka laga mat och natta barn också. Men det hinns de nog med också skulle jag tro.

Sen när lugnet lagt sig ska jag ta min laptop och slå mig ner i soffan i vardagsrummet. Ska hämta gitarren och så ska jag ge mig på den gamla historian (som inte fullföljdes). Men nu känner jag, att jag fan i mej ska lära mig och spela. Så det ska jag försöka göra. Under tiden så ska jag fundera hej vilt över terapi. Jag tror de skulle vara en bra grej. Sen ska jag motarbeta mig själv och komma på hundra grejer till varför jag inte behöver terapi. Och sen kommer kvällen gå helt enkelt. Under tiden som jag spelar gitarr förstås. (om den inte åkt ut genom balkongen, jag vet inte riktigt än)

Men nu, ska jag göra mig i ordning för polynom, potenser och andragradsekvationer.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...