måndag, oktober 25, 2010

Chock

Jag blir fortfarande chockad i mellan åt när jag ser mig själv naken. Min kropp är sladdrig, hängig, randig, rutig - shackrutig. Ibland kan jag tänka tyst "vad fan har hänt?!".


Och då slår de mig, det där hände..


Finns inte mycket annat och göra än att tacka för dessa vackra ränder och allmänt hängig kropp. För en del av mig är så extremt förälskad i alla dessa defekter på min kropp att jag blir lite tårögd. Vilket fenomen. Bära barn och föda barn. Och just jag har gjort de. Det är bara mammor som gör sånt? Just ja, jag är en sådan. En mamma. Bland alla andra mammor. Galet!

1 kommentar:

Mathilda sa...

Vad du var vacker gravid! Har nästan glömt det, trots att jag följde dig redan då!

Vi mammor är mäktiga - täääänk vad jäkla bra vi är!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...