fredag, oktober 15, 2010

ÄNTLIGEN

Lite medvind i allt jävla oväder! Arbetsförmedlingen ringde mig idag och berättade att jag ska fortsätta med MaB fram tills jag är beviljad att gå med i Ungdomsgarantin. Med andra ord så står Försörjningsstöd bakom Arbetsförmedlingen och jag kan utan problem fullfölja mina studier och inte behöva oroa mig över min inkomst. För att hela den biten kommer lösa sig! Och jag behöver inte oroa mig för att behöva söka jobb, för jag har gjort allt jag kunnat så jag får lägga ner energi och fokus på matten.

Det här är bland den tyngsta sten som LYFTS från mina axlar någonsin! Jag får fokusera och det finns människor som tror på att jag kommer klara de och som backar upp mig och mina framtidsplaner. Detta är en ända stor lättnad.. Bara de att jag får gå klart och att jag får fortsätta sikta mot min dröm. Helt jävla oslagbart i dagsläget.

(å andra sidan är försörjningsstöd kanske inte det häftigaste någonsin, men, det är under en så pass kort tid så det gör inget. plus att det är min enda lösning om jag ska kunna klara och läsa klart. & jag vill verkligen läsa klart och bli godkänd!)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...