fredag, september 24, 2010

Stockholm

Jag har nyfärgat hår och nyrakade ben. All disk är diskad och lufttorkar i köket på handdukar. En stor väska står packad i sovrummet och en Mumin väska står packad brevid. Vi ska på äventyr idag, fast på två olika håll. Lillan ska till sin pappa och jag ska åka till Stockholm. Jag och min tjejkompis ska till Stockholm och vi ska roadtrippa dit. För jag ska köra, längsta biten hittills och jag är smått nervös. Men vi har en Gps som snackar japanska så hur ska de kunna gå på tok då?

Snart ska jag lämna tösen hos sin mormor för jag har MaB lektion idag. Efter de så ska jag hämta upp min väninna i Norrköping och vi knappar in destinationen Stockholm. Datorn ska med och vi ska ha hjärtformade högtalare + spotify. Våran teknik kommer vara mer värd än bilen. Men det är så vi rullar! Orka vara moderat i Stockholm, inte så vi jobbar.

Förövrigt så tryckte jag ingenom min labret igår. Idag har jag förjävla ont och det är irriterat och kliar. Men det är läkningsprocessen, så jag borde inte gnälla.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...