onsdag, september 08, 2010

Stockholm vs. Gusum

Lördag den 4 september

Gusum fick besök av Stockholm. Det bestämdes på den tidiga eftermiddagen och på kvällen så hämtade jag upp Stockholm i allas vårat vackra Norrköping. Åkte till Sam där det bjöds på vin. (eller inte till mig för jag körde) Var bara en snabb visist för jag skulle hämta Nico hos min mamma. Väl hemma somnade lilldamen lugnt och tryggt i sin säng. Och jag och Stockholm käkade pizza och kollade på random filmer på tvn och hade det trevligt.

Vår söndagen spenderades on the go. Vi skulle "second hand'a" i Gamleby. Men ja, inte mycket är öppet på en söndag. Så då åkte vi vidare till Västervik. Där hamnade vi hos min far och hans "nya" familj. I vilket fall som helst så hade jag väldigt trevligt, Nico också. Stockholm och min far satt och disskuterade högtalare och gud vet vad. Det dök upp en bibel för ljud-intresserade också. Nog om de. Från Västervik blev de raka spåret mot Norrköping då Stockholm skulle åka hem till Stockholm. Det vari vilket fall jätte kul att ha Stockholm här. Nicoline blev väldigt förtjust också, hon kallade honom för "Malki".

Jag vet inte riktigt vad de var som gjorde att man föll för pojkar förr i tiden. Men nu, som mamma, så märkte jag att vikten läggs mer på att det ska klicka mer mellan barn och karl än att det ska klicka mellan mig och han först. Vet inte vad som hände. Men någon form av oförklarlig kemi uppstod när jag såg att det klickande mellan min dotter och Stockholm.

.. Men så allvarligt är de nog inte. Det var första gången som vi träffades och vi hade de trevligt tillsammans, alla tre. Vet inte riktigt om jag dejtar eller något liknande. Men man behöver inte sätta etikett på allting.

1 kommentar:

åsakindahl sa...

ojojoj. vem är denna "stockholm" då ?^^ trodde först att de var tobias med sen gick de upp ett ljus. :P

tell me now pullan. kraaaaaaaaaaam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...