torsdag, september 09, 2010

Har letat som en dåre efter min miniräknare. Men istället för en tråkig miniräknare så hittade jag en massa skolkataloger och fotografier. Hur roligt är inte de? Jag har haft jätte roligt med alla dessa skolkataloger. Som man sett ut! Allt från sockersöt till lite hardcore. En jädra massa vändningar i personlighet också för den delen. Älskar HV2TÄ kortet, mohawk. Jag var så jäkla tuff på den tiden -trodde jag. Dock kan jag ju tillägga att min dåvarande pojkvän inte alls diggade snaggade sidor lika mycket som jag gjorde. Men han överlevde. (och även mitt hår)

Är 2010 ett mohawk år måntro? Alla som är för, räck upp en hand!
Klassikern; AFI - I Wanna Mohawk
(oooh! pierca näsan?! så på den alltså..)

1 kommentar:

rasmus sa...

nej nej nej nej nej ! :D du ska ha lååångt hår

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...