tisdag, augusti 03, 2010

Utökning

Det är ett faktum att jag inte har någon man. Så hela den där Svensson-bilden med villa, volvo & vovve är inte på tapeten i dagsläget. Däremot är det många runt omkring en som har allt det där och utökar familjen hejvilt. Jag vill också ha allt de där. Men de har jag inte. Så då går man efter ordspråket "man tager vad man haver" & jag har redan barn. Men, man har ändå en liten önskan om att utöka familjen. Har funderat länge och väl på hur. Och som sänt från ovan så fick man ett litet mms & helt plötsligt så väntar man katt-pojke.

Dra på trissor mina kära vänner. Vi utökar familjen! Om en sissodär 10 veckor så kommer det en liten katt-pojke och ska bli en del utav min familj. Så vi blir en familj på 3 (som det tydligen ska vara enligt "rätt" mattematik.) Jag är glad, ungen är glad - eller ja, hon fattar inte riktigt. Men hon blir nog glad när pojkvaskern är hemma hos oss.

Så nu väntar jag ivrigt på en liten pälsbeklädd son! 10 veckors väntan, men det tror jag nog det är värt. (gick man 42 veckor med ungen i magen, så är 10 veckor en piss i östersjön!)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...