måndag, augusti 09, 2010

Så mycket

Så mycket vilja, men ändå inte riktigt startklar? Jag finner det extremt frustrerande att jag fortfarande inte kan söka in på Högskola. Dessutom är det frustrerande att jag inte hört något ifrån Komvux angående kursstart. Vill bara bli klar med matten så jag åtminstonde kan få stå på startlinjen. Bara de att kunna söka högskola skulle vara en enorm bedrift! Känns som att jag halvt om halvt står kvar på samma ruta som alltid.

Otålig? Ligger i min natur.

Dessutom står jag inte alls kvar på samma ruta som innan. För jag har en gymnasial yrkesutbildning att falla tillbaks på. Har egentligen ingen anledning till att gnälla. Det är bara en kurs till, en kurs till & jag har behörighet till att söka vidare.

Jag måste lära mig tålamod.

1 kommentar:

Anonym sa...

Har du provat att gå till komvux och höra med dem? Om jag minns rätt så borde väl registreringsdagarna vara precis nu?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...