fredag, augusti 20, 2010

Min andra dag av mammaledighet så blev jag arbetande istället. Jobbat torsdag-fredag från 14-21 och det är inte fel faktiskt. Dock så måste jag fixa med försäkringskassan angående att jag jobbat fast jag är föräldraledig. Och någonting säger mig att detta inte kommer bli alltför enkelt. Men ja, arbete tänker jag då inte tacka nej till - om jag absolut inte måste.

Dottern har dock varit på äventyr idag när jag har jobbat. Tydligen lite middag hos gammelmormor och sen sov hon sig igenom en konsert med Kalle Baah. Lite synd faktiskt, då hon älskar och dansa och speciellt till reagge. (det är min unge de!) Hon var lite små sliten när hon kom hem. Slöade i soffan medans jag fixade en vällingflaska och sen blev de tjoff ner i sängen. Nu sover hon gottgott.

Tror jag med ska sova straxt. Tänkte kolla in marknaden i staden i morgon. Det är ju augustifest. Och jag är småsugen på en heliumballong. Men vi får se vad jag orkar.

Simma lugnt mina vänner.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...