fredag, juli 23, 2010

Problemlösaren

Man kan inte gå och vara bitter&arg hela tiden. Så jag gav mig på lite olika grejer för att råda bot på besväret jag hade. Jag konstaterar att jag är flicka.

Detta har jag gjort
1. ätit glass, jordgubbsglass - vem blir inte glad av de?
2. kollat på wall-e, vem är inte en sucker för kärlek?
3. vikt och plockat undan tvätt från förra fredagen då jag tvättade.
4. bytte gardiner i sovrummet
5. internet-shoppat kläder till mig själv

Nu är det ordning och reda, ren tvätt är inplockad och smutsig tvätt är bortplockad ifrån golv. Disken är förvisso kvar och göra, men jag känner mig ganska nöjd och lite mer som en människa nu faktiskt. Vet inte om de beror på glassen, kärleksfilmen, inredningen eller shoppandet. Äh, nu mår jag fint dock. Det är de som räknas.

I'm such a girl haha.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...