torsdag, juli 29, 2010



Min fylla-i-favorit! Det är ganska vanligt att man skriver ner vad barnet fått i present efter en födelsedag. Min mamma har gjort det med mig sen jag var liten, så de ville jag med göra nu med mitt egna barn. Så då hitta jag denna supersmidiga bok med just de syftet, från nyfödd till myndig till och med. Lite roligare än och fylla i en helt vanlig bok.

Känns jättekul och fylla i denna nu när vi precis har avverkat en födelsedag. Nummer 2 till och med. Fylla i hur dagen har varit, vad vi har gjort, vad hon har fått och hur hon är som person idag. Magnifikt att ungen blir större och utvecklas som person. Inte långt kvar tills första skoldagen, första pojkvännen/flickvännen eller student. Lite nervöst faktiskt, men den tiden kommer!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...