fredag, juli 23, 2010

Måttligt arg

Idag är det en såndär dag då jag helt enkelt bara är förbannad. Jag är arg. Något otroligt arg. Det mest frustrerande är att jag inte riktigt vet varför. Dessutom är de ingen bra kombination och vara ogiltigt arg med sjukt barn. Men jag känner bara att jag är så fruktansvärt arg på saker, människor, världen.. Jag kan inte sätta fingret på de. Men arg är jag ändå.

Jag är arg pga prinsessleksaker, mobila bredband, datorer, boendelägen, framtid, dåtid, köksgeråd, spisar, bristen på mattor.. Ja, allt triggar mig just nu och de triggar fan inte lite kan jag lova. Sen de där med att vilja, men inte kunna stör mig också. Jag förstår mig inte på mig själv just nu. En vän påpekade de hela som PMS. Det är nog ingen omöjlighet tror jag.


PMS eller inte, förbannad är jag ändå.

1 kommentar:

Anonym sa...

Mens på G kanske?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...