lördag, juli 31, 2010

Jorå

För de första vill jag meddela hela cyberspace om att jag har diskat (!) Inte riktigt haft den tid eller den ork som krävs att diska. Kan ju tillkännage att jag inte hade diskat efter kalaset som ägde rum i torsdags. Jag borde kanske skämmas? Äh, onödigt. Nu har jag ju faktiskt diskat. En klapp på huvudet borde jag ha. Har gjort ett halvtaskigt försök till att städa också. Dock har de inte gett något större resultat. Men jag har fri passage till att dammsuga och torka golv i både kök och vardagsrum. Däremot har jag inte riktigt den lusten som krävs för att få de gjort.


Något annat, som jag tydligen haft tid till, är att pilla med bilder och layouten på bloggen. Som ni kanske ser så har jag gjort en ny header. (eller ja, en header, hade ingen innan) Sen har jag möblerat om lite här och var. Vi får se hur länge det får se ut såhär. Men nu är jag bara less, det har inte ritkigt gått som jag har velat. Nu hade jag tänkt och duscha och hoppa i säng. Jobbar delad tur i morgon.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...