onsdag, juli 21, 2010

Facebook update

Häromdagen hade jag lite tråkigt sådär en kvällsing för sig själv vid datorn. Så jag uppdaterade min facebook-sida, informationen om mig själv. Sen ändrade jag lite inställningar och annat så de inte blir total insyn i mitt liv. (fan vad man blottar sig på facebook) I alla fall. Jag skrev i min biografi. -Jotack, nu är jag gammal! Pass on the rullator!

Såhär blev de i alla fall:
080729 - föddes min dotter
090818 - påbörjade mitt 3:e år på Omvårdnadsprogrammet
100501 - flyttade hemifrån
100518 - klarade körkortsteorin
100520 - klarade uppkörning
100610 - tog studenten som utbildad undersköterska
100615 - påbörjade mitt vikariat på en demensavdelning

Tror jag uppfyller mina planer om att bli en "hardcore morsa".
Jag måste ha gått och blivit galen på äldre dar. Med hundra procents säkerhet så hade jag inte gjort nåt av detta om jag inte hade fått ungen. Konstigt att tänka på, men det är så sant.

Tack du vackra unge för att du kom till mig och fyllde mitt liv med livslust! Det gnistra till i magen och sen kom du, min skinande stjärna.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...