måndag, juli 26, 2010

Dramatik

Jag småler åt hur dramatisk jag kan låta i mina inlägg. Det finner jag lite roande faktiskt. Fastnade i ett speciellt inlägg och fick för mig att läsa kommentarerna till just de inlägget. Då såg jag hans del, i kommentarsfältet. Tror jag förträngt de han skrev faktiskt, med viss anledning. Men när jag läste de så hakade jag upp mig på samma ställe som förra gången. Som gav mig visst lugn men samtidigt orsakade storm inombords. Några få ord - som slog omkull mig totalt. "Jag mår bra nu".

Jag har absolut ingen aning om hur jag ska hantera detta. Varken då eller nu. Men de är väl bra? Att någon mår bra liksom. Finns så många som inte mår bra, så de är ju bra att någon ställer sig utanför mallen. Nej.. Jag vet inte. Kul att du mår bra, men de gör inte jag. Kan en situation påverka livet efter två år? Vänta lite.. Detta låter mer som ett trauma eftersom att jag inte har släppt de. Intressant att jag kan konstatera de själv. Kanske ska ta mig själv lite seriöst när jag pratat tyst om att jag behöver någon att prata med.

Houston, we're going down.

1 kommentar:

rasmus sa...

önska du kunde få släppa taget om han, någon att prata med är inte helt fel<3 älskar dig

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...