måndag, juli 26, 2010

Det är så typiskt mig och låsa upp låset och gräva ner mig en stund. Läser rad efter rad, minns & helt enkelt bara mår dåligt. Varför? Är en jävligt bra fråga måste jag säga. För det har jag inget svar på, varför jag läser gamla blogginlägg, konversationer just relaterat till en viss period. Det är som en rak höger varje gång. En rak höger och en kniv i ryggen liksom.

Men jag kan hitta lite komik i de hela. Speciellt till det kopierade här nedan. (från gamla bloggen) Jag hade jiddrat över msn om hur orolig och rädd jag var för att han skulle lämna mig. Och han bah nejnejnej. Försökte få in att jag visst var rädd för att han skulle göra de och han bah jag gillar dig & tjippen i magen

och sen detta
' Nxxxxxx ˟ jobb ♫ ™ säger:
Jag vet inte vad jag mer ska säga, har ialf ingen tanke på att lämna det jag älskar mest i världen


Ska jag skratta åt ironin eller gråta över att hela mitt liv bara gick i kras?
Tåls och funderas över.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...