måndag, juni 14, 2010

Styrigt -ostyrigt?

Jag har lite roligt för mig själv. Borde egentligen städa och göra lite annat fix, men icke. För här sitter jag på blogger och trixar med olika malldesigns. Det är lite ballt, för man kan göra lite tuffare grejer nu. Dock får jag inte till de överhuvudtaget. Men ja, ändrar mig lite till och från så de ser lite "hej kom och hjälp just nu" men äh. De blir nog bra med den saken nångång.

I morgon börjar min introduktion på mitt nya jobb. Ska bli lite spännande. Men nu kom jag på att jag inte har någon bli? Nu sänktes mitt humör aningen eftersom att jag måste gå hem till mamma i morgon efter att jag lämnat Nico på dagis. SUCK! Att jag inte tänkte på de innan? Jaja, de blir väl en glad promenad i morgon efter dagislämningen. Inte hela världen de inte. Men jo, introduktion var de i morgon. Så de blir ett dagspass och i morgon ska jag testa på kvällspasset också. Sen börjar jag "på riktigt" på fredag. Lite små nervös, men jag tror nog att de kommer att gå vägen. (det som skrämmer lite är ju att jag inte går som elev på en praktik, utan det är ett riktigt jobb.. vad stor jag har blivit! aawh..)

Kanske sak börja med lite städ och disk? Sen fixa håret och sova så man är pigg och glad i morgon. Åh, aningen nervös! Snacka om att hoppa rakt ut i vuxenlivet. Ingen paus eller väntan här inte. Men det känns helt okej ändå. Orka slöa, fram i livet nu! Med stormsteg!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...