onsdag, maj 19, 2010

Paus

Hela lägenheten står på "paus" just nu. Det står grejer överallt, saker som ska plockas i ordning, tvätt som skall sorteras, disk som ska diskas och plockas undan. Men jag hinner inte, de går inte.. Sen ska man ju försöka få skiten att se ut som ett hem också. Nåt upp på väggarna och lite struktur i vardagen hade inte varit dumt. Ge mig långhelg så jag kan få styra hemma! Helgen som kommer nu ska jag ut till min gammelmoster och fixa min balklänning. Så helgen går åt till att fixa med den och då hinns de inte med hemmafix. Kommer jag någonsin få tid till de? Undrar jag nu..

Nej, usch och fy. Det är en dag i morgon också. Lite nervös är man allt för morgon. Men jag gör som i tisdags och hoppas på att det kommer gå vägen. Sen har jag fått ont i halsen och allmänt tjock i näsan, halsen och ömmande öron. Inte helt okej, inte helt okej. Inte tid för sjukdom! Icke! Nej, nej nej..

God natt kära läsare.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...