måndag, maj 10, 2010

Jag älskar dig mitt hjärta.

2 kommentarer:

NovasLillaMorsa sa...

asså måste du bli så sur? jag förklarade bara hur det låg till då du uppfattade det fel och tror du att jag vill att du ska tro fel saker om mig?
nej självklart förklarar jag mig då, det är väll inte så jävla konstigt.
Men aja skit samma, du är ju bra på att trycka ner än och få än känna sig som världens sämsta mamma, fortsätt med det, för det går ju riktigt bra!
och ja, jag vet ungefär det exakta antalet sekunder, klart som fan jag inte låter henne stå och skrika hur länge som helst och göra henne illa. aja behöver inte äns förklara mig för jag gör fan inte min dotter illa

NovasLillaMorsa sa...

men det var bara för att du la fram det på ett dåligt sätt. jag hade förstått om du inte hade skrivit det så att det lät så illa.
det är ett problem att hon inte sover, och jobbigt med nattning just nu, jag vill ha tips, och tar gärna kritik, men lägg fram det på ett snällt sätt i sånt fall. för det lät inte så snällt. OK?
vill inte vara osams eller något, hatar att vara osams med folk .

och dessutom så skriver jag aldrig ut namn på någon, skyller inte på dig.

blev bara ledsen att det lät så fel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...