onsdag, maj 05, 2010

Det är skillnad på 16 kvm och på 68 kvm. Fyllt upp sovrummet med flyttkartonger med kläder i som mor, jag och dotra packade ihop idag. Dock är de inte ens halvfullt i rummet. Vardagsrummet står mer eller mindre orört sen jag flyttade in soffa och grejer där. Det är inte ens klart för fem öre, möbleringen ska inte vara så heller men jag vet inte hur jag ska ha de. I köket väntas de disk och flyttkartongerna väntar på att bli uppackade.

Men vet ni vad? Nu har jag internet i lägenheten! Det känns ganska najs. Förutom att jag är helt avtänd på internet. Vill mest göra massa annat. Som typ skura golvet i sovrummet med avfettningsmedel. Det är sjukt kladdigt på golvet trots att jag skurat hundra gånger sen jag flyttade in. Men ja. Disk var de ja, uppackning var de ja.. Sova var de ja! Något dödstrött man är när man kommer hem ifrån praktiken. -uff.

Godnatt! (efter jag plockat lite och diskat såklart!)

1 kommentar:

åsakindahl sa...

Grattis pullan till flytten. nu vill vi se lite bilder på lägenheten eller om man får komma ner till dig och kolla. ;D är ju inte så långt bort. :D

Hoppas du är nöjd ialf.
kram Åsa.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...