fredag, maj 28, 2010

Det är helg! Underbart med helg. Ledigt kan man ju tro, men nahe. Jag ska tvätta nångång i helgen tror jag? Vilken dag är ännu oklart men jag vet att jag ska tvätta -det är ju alltid nåt. Just nu är vi hemma hos mor med sitt supersnabba internet. Lite avis måste jag säga. Får liksom spring igång mitt egna internet hemma. Men sånt är livet antar jag. Kan ju inte ligga på topp de första jag gör!

Idag har jag och Sam letat efter en klänning till mig på stan. Det gick inte alls. Testade en sissodär 5 olika klänningar men det är bara helt fel. Vet inte vad jag ska ta mig till? Vill ha en färgglad och billig klänning som inte är ett tält. Får lite klädpanik faktiskt.

Nu äre käk! Lagad mamma-mat! Underbart!
Älski dejski mami min <3

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...