tisdag, april 13, 2010

Såhär roligt kan man ha de när man är på 19 års partaj och är salongsberusad. Dessa ställningar man försattes i var rent ut sagt lite knepiga, men jag vann i stort sett hela tiden. Jag kände mig ganska vig faktiskt. (haha!) Träffade även på klasskamratar som jag skulle tagit studenten ihop med om jag inte hade fått Nicoline. Det första han säger när han såg mig var "är inte du gravid?". Om jag hade varit gravid fortfarande så hade de inte varit nådigt. Vara gravid i 2 år kan nog inte vara en höjdare om man inte är flodhäst eller liknande. Så icke, den ungen jag väntade när jag såg honom sist kom faktiskt ut sen. Och hon blir två år nu i sommar den lilla rumpnissen!

Men en höjdar kväll var det definitivt! Självaste födelsedagsbarnet är ju med på bilden också. Såå, grattis i efterskott till Heléne och min bror som är födda samma år och samma dag!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...