söndag, april 18, 2010

Piercings

För jag har sprungit helt näck nästan hela dagen, fast jag har haft kläder på mig. Konstigt va? Från ingenstans fick jag för mig att plocka ur mina läpp-piercings. Vilket jag faktiskt gjorde och det kändes helt okej. Men "naken" känslan inställde sig ganska snabbt. Dock har jag funderat fram och tillbaka på om jag kanske ska ta bort någon/några. Och nu har jag lite bättre koll på vilken jag skulle ta bort om jag nu skulle vilja ta bort någon. Så det har ju varit lite lärorikt att inte ha dom i. Tur är de att man bara sprungit runt hemma och inte visat sig inför folk. Då hade jag säkerligen varit riktigt obekväm i mitt utseende om jag inte skulle haft dom i.

Men det är en vanesak antar jag. Blev en annorlunda känsla när jag fick i dom också. Så, annorlunda vs annorlunda på två sätt som båda är bra. Konstigt, eller hur..

1 kommentar:

Lowe - En mamma som är sig själv sa...

Ha kvar medusan och labretten. skitsnyggt ju! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...