torsdag, april 08, 2010

Oroligheter

Många som har varit oroliga för både mig och min dotter idag. På bussen hem ringde hennes far och berättade att en flicka ifrån Gusum blivit påkörd idag. Eftersom att jag hade varit inne i stan så hade jag inte den blekaste om att det hade hänt. Han hade fått informationen från sin bror som varit orolig för Nicoline. Jag berättade att det inte var Nicoline och att vi hade varit i stan hela dagen. Han frågade aldrig rakt ut, men man hörde att han satt lite på nålar. (tänk att den informationen spred sig från Lund till Stockholm och till mig i Söderköping.)

Tyvärr avled flickan i 3 års åldern som blivit påkörd av en bil.
Jag blir helt kallsvettig när jag tänker att de kunde varit min unge.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...