torsdag, april 22, 2010

Jaha ja!

Jag gillar och ha en sån bra tidplanering! Det är helt underbart och göra allting i sista sekund. Yes! Vi gillar't. Okej, nu ljög jag lite. Dålig mamma jag är som ljuger. Någon borde slå mig på fingrarna, eller nae. (ajajaj..) Sak samma. Jag är nästintill klar med allting. Tror jag? Skrivit mitt tränings schema och mailat, mejlat till framtida arbete (förhoppningsvis), ändrat namnet på mitt projekt och slutligen så ska jag ändra lite i projektplanen. Sen är jag nog klar med att som ska vara klart till praktiken som börjar på måndag.

Och det där med praktik, kan ta sig i brasan! För jag har noll lust med praktik. Nada, nüll, ZERO! Ska dessutom vara på en vårdcentral, värsta hightech. Andra ska luffsa runt på sjukhuset, alla utom jaaag och två andra i klassen. Hejja vårdcentral! Action till max. Eller hur? Äh, orka vara bitter för den sakens skull.

Nae, skriva projektplan var de ja. Sen dusch och sen sova sova sova. Är ju nationellt prov i Svenska B imorgon bitti. Även de är ju sådär super duper spännande. Fem timmar skriva skriva skriva. Nej, skriva projektplan. Detta har jag egentligen inte tid med. Men rackarns vad fort de går och skriva om allt annat än de jag borde skriva om. Hah, illa!

Nattsing med er.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...