måndag, april 26, 2010

Jag tar mig fram med stormsteg!
Det är så mycket på gång och det är så mycket bra på gång nu så jag blir helt till mig inombords. Sakta men säkert har jag tagit mig såhär långt. Och nu är det bara några få veckor innan jag blir klar med skolan. Som tagit allt för många år enligt mig själv, men jag har vunnit enorma mängder med erfarenhet! En annan erfarenhet under studietiden har ju gett mig en vacker liten dotter också. Så helt bortkastade år har det definitivt inte varit under självaste gymnasietiden. Är glad nu att jag funnit mig själv och fått en såndan fin unge på köpet.

Men det är inte långt kvar tills jag kan sätta punkt för olika delar i mitt liv. Det första som nalkar är självklart flytten som sker denna fredag. Då blir jag mitt egna överhuvud i alla olika situationer jag kommer försättas i. Men det tror jag kommer gå bra ändå även om de är mycket nytt och en omställning för både liten och mig själv. (blir nog endel panik ringningar till både mormor och mamma) Efter det blir det student med buller och bång! Champange och hela baletten, ja ni ska bara veta! Eller ja, inte allt för mycket party, ekonomin kunde varit bättre till studenten men ja. Hela världen kan man inte få serverad så att säga.

Sen finns de minsann en liten annan överaskning som faller in någonstans i mellan dessa två events i mitt liv. Det får ni reda på så småning om! Men jag är riktigt spänd över det hela! Åh, vilket år detta kommer att bli. Framgång med stormsteg, minst sagt!

1 kommentar:

Fru Fleggman sa...

Så roligt! Glädjande med så mycket bra i ditt liv :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...