onsdag, april 14, 2010

Jag är lyckligt lottad att få ha dig nära. Att jag fått privilegiet att finnas i din närhet, trösta dig, plåstra om dig och se dig springa iväg lika fort igen. Bara din närvaro förgyller min dag. Bara ditt leende får mig att känna en kärlek som ingen annan gett mig förut. Och allt ifrån en sådan liten och vacker tjej som du. Du gör mitt hjärta helt. Det finns ingenting som jag vill göra ogjort, för med dig i mitt liv så blev allting komplett. En mor kan inte önska sig ett bättre barn än det hon får. Ingen kärlek kan överstiga den man har till sitt barn. Jag vill inte ha någon annan unge i hela världen, för jag vill bara ha dig. För du är perfekt för mig. Ett mer omaka par än dig och mig får man nog leta efter. Men det är nog mest för att vi är så lika, du och jag. Mamma upp i dagen som dom säger. Det är nog sant. Hon är helgalen, men det är jag också. Men den rultiga lilla damen i rutigt, det är min tjej de. Och stolt är jag över den ungen. Bara för att det är min unge.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...