tisdag, april 13, 2010

Handvändning

Igår klarade jag av B fas på körskolan och på kvällen blev jag magsjuk. Det där med förvarning är ju överskattat. En vanlig handvändning är ju mycket roligare! Dessutom så de inte många veckor kvar tills skolan slutar eller tills jag flyttar. Och hur jag ska få in att jag ska ta körkort mitt i mellan allt detta har jag inte en blekaste aning om hur jag ska få ihop.

Det är alltså flytt, praktik, studentmiddag, bal, studentvecka & utspring. I stort sett en enda stor utgift, plus ett körkort. Jaha ja! Synd att man inte skiter pengar, annars hade de ju varit nemas problemas så att säga.

Men flytt snart! Egna 68 kvm. Nyvalda tapeter och bara jag & Nicoline. Vårat. Jag är lite förväntansfull, otroligt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ska ni flytta in till stan eller vara kvar i gusum?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...