tisdag, april 20, 2010

Arbetsintervju

Jo, idag har jag varit på arbetsintervju. Min första någonsin faktiskt (nae, jag vet faktist inte vad jag har gjort med mitt liv?) Änywho. Plockade bort alla piercings när jag satt på bussen, eftersom de jobbet jag söker är som undersökterska inom äldreomsorg. Då får man inte ha piercingar i ansiktet och därför plockade jag bort dom så jag skulle se "respektabel" ut. (UP MY.. hur fan kan man se mer "respektabel" ut utan? jävligt fel måste jag säga. men jag känner till yrket som sagt och blablalba man får helt enkelt inte ha dom.)

Vet inte om de gick bra eller dåligt. Min första som sagt, så jag har inte riktigt mycket att jämföra med tyvärr. Men jag hoppas på de bästa! Får reda på den här veckan om jag möjligtvis får sommarvik eller inte. Dock hoppas jag innerligt att jag får de! En sommar utan cash känns lite vedervärdigt med egen lägenhet och grejer. Håll tummarna för sjutton!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...