fredag, april 30, 2010

Ändrade planer

Idag vid den här tiden hade jag mer tänkt att jag skulle sitta i min lägenhet bland en massa flyttkartonger med ett glas vin i handen och bara vara helt internetfri. Dock blev de inte riktigt som jag hade tänkt mig. För igår fick min bror för sig att han skulle bryta foten, så då gjorde han de och nu befinner han sig med min mor på sjukhuset och inväntar operation. Han hade nog inte riktigt planerat att bryta foten kanske. Sak samma, jag är orolig för ungfan. Och jag får helt enkelt börja flytta grejer i morgon istället.

Ogilla att alla mina syskon har brytit benet/foten någon gång. Min syster åkte skrinda och bröt benet, min äldsta lillebror krocka med en motorcykel och min yngsta lillebror har nu ramlat ifrån ett fundament och brytit foten. Skillade ungar! Verkligen.. Jag har varit väldigt vild i mina dagar, men aldrig brytit något. Men jag dricker massor med mjölk! Måste vara de..

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...