söndag, mars 14, 2010

Sammanfattning av en lördag

Det blev en Jönköpings roadtrip, bio med Daniel och jag var i hemtraketen runt 11 på kvällen. Då kilade jag upp till Heléne och Linda som satt och drack vin och inväntade mitt sällskap. Blev ett glas vin och sen kolla på filmen Paranormal Activity. Såhär i efterhand så kan jag tycka att filmen är lite töntig då den tydligen inte var verklighetsbaserad men ändå inspelad som filmen The Blair Witch Project. Men seriöst, filmen skrämde skiten ur mig. Blev en hel del kollande runt i Helénes rum och pillande med håret. Jävla ljudeffekter säger jag bara! Krävde sällskap hem när det var dags för de. Efter den filmen vill man fan inte strutta runt ute mellan två och halv tre ensam ute på landet.

Men ja, allt som allt så var de ingen dum lördag. Hade fokus på så mycket annat så jag hade mina stunder då jag var lugn och sansad över att Nicoline inte skulle komma hem. (stundvis var jag ett nervvrak, men vafan.. det tillhör) Sov i alla fall själv och det funkade bra. Och ungen kom ju hem idag och allt hade gått bra enligt hennes pappa. Blev världens kramkalas när hon väl var hemma och sen blev hon lite sur och tvär. Men det är hon i vanliga fall så det är som det ska vara.

Paranormal Activity

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...