söndag, mars 14, 2010

Roadtrip Jönköping

Dagen igår var minst sagt minnesvärd. Vi skulle ju ner och kolla in Hälsohögskolan i Jönköping då det var öppet hus, det blev span på sjukskötersutbildningen och socionomutbildningen. Efter det tog vi oss en titt på själva staden och helt ärligt, jag är nog förälskad! Jag tror nog att vi alla tre blev väldigt förtjusta i själva staden och våra planer på utbildning. Det vore så roligt att få börja där nere. Något som andra skolor inte erbjuder är tydligen att om man går sjuksköterskeutbildningen i Jönköping så blir man legitimerad sjusköterska men man får även kandidatexamen i omvårdad. (vilket gav en snygg fjäder i hatten som hon förklarade) Så detta är absolut en framtidsvision. Men det är endel bitar som ska klaras av innan jag tar mig så pass långt så jag kan söka in.

Men att drömma har ingen dött utav!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...