måndag, mars 08, 2010

Pengar är inte hela världen

Jag var väl medveten om att jag hade körlektion idag. Men jag trodde den var senare på dagen och inte nu på morgonen. Fick ett samtal ifrån körskolan om att jag hade lektion. Han frågade mig om jag hade mitt schema i närheten vilket jag hade och visst stod de att jag hade lektion 8:15. Men vad kan jag göra åt de? Det är bara be om ursäkt och säga att jag har sjukt barn och betala debiterings avgiften för missad lektion. Inte hela världen.

Men just då kändes de som hela världen. För inte brukar jag grina lite smått för mig självefter samtal sådär. Men de gjorde jag tydligen. Det kändes bara jobbigt. Detta är ju även ett bevis på att jag inte ens har tid med att ta körkort. Wow, what a downer.

Äh, upp på hästjäveln igen eller vad man nu säger.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...