måndag, mars 29, 2010

Nya spännande uppgifter

Jo men de där med studier. Det är ju allt annat än tradigt! Nya saker heela tiden och allt ska in samtidigt. Vi gillar't, inte.. Haft min projektredovisning idag och det gick faktiskt an. Blev en hel del bra disskusioner både för och emot de jag gick igenom, individualitet kring aborter & graviditeter hos unga. Men det bästa var nog när jag frågade vad klassen tyckte om tonårsgraviditeter. Då var det en kille som började härja hej vilt om att det är ansvarslöst och gud vet vad. När han var klar så kontrade jag med "ja just ja, jag har en dotter hemma som blir 2 år i sommar". Hans min var guld! Börjar skratta när jag tänker på de. (hahah!) Så roligt man kan ha de ibland.

Skakade mig igenom hela "föreläsningen". Men de gick ganska okej ändå. Nu är de slutrapport och sånt som ska skrivas. Självklart ska de vara inlämnat senast onsdag. Även det muntliga i nationella ska redovisas på onsdag. Vi gillar't, inte.. Mitt PM som ska lämnas till svenska läraren är inte ens klart. Öh.. Borde jag börja med nåt utav de nu kanske? Tåls och funderas på!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...