söndag, mars 28, 2010

Hårigt

Mitt hår har fått världens uppmärksamhet idag kan jag lova. Stod på Ica och skulle köpa anjovis kryddade sillfilér men jag hamnade vid hårfärgningshyllan. Jag stod där länge och väl faktiskt. Det ramlade ner en blonderings förpackning och en annan färg i barnvagnen. Nicoline var fullt upptagen bland styling produkterna. (lite farbror Sam gener som träder in ibland) Väl hemma så började jag plocka med mina förpackningar och visst sjutton hamnade färgen på huvudet.

Har väl i stort sett hållt på hela dagen. Dock bara 2 förpackninga som varit i men jag har tagit 40 minuters vila efter varje färg med inpackning. Blir så mjukt och lent då, de gillar vi. Men nu är jag i alla fall klar och jag tror nog att jag gillar den här färgen som de blev resultatet. Det är en röd/brun färg? Antagligen inte den som de skulle ha blivit men ändå de jag hade hoppats på. Inte sett en helhet än, men de kommer väl som en smärre chock i morgon då jag ser att det är randigt eller fläckigt. Men de tar vi då.

Så hur mycket har jag pluggat idag då? Nästan ingenting. Konstigt nog så har jag religions prov i morgon och projektredovisning. Skrivit ut papper har jag gjort. Får skriva mig ett manus på väg till skolan i morgon och sen får jag väl helt enkelt chansa på religionsprovet. Jag är inte direkt pepp på de faktiskt. Men det är sånt som måste göras och då gör vi de, i sista sekund, som alltid. (bra jobbat michaela! typiskt..)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...