lördag, mars 06, 2010


Har väl egentligen för mycket att göra. Därför är jag så extermt uttråkad så jag inte vet vart jag ska börja med allting. Tvn är tråkig, datorn är inte underhållande och sällskap har jag inget. Borde göra massor. Som att ta reda på vad jag missat i skolan, men alla är ute och super så jag kan inte riktigt fråga någon. Då återstår de att plugga körkortsteori, fixa cv och söka jobb. Finns orken till de? Mjaaae, inte riktigt. Så vi skiter i måsten och lägger oss tidigt till boken på bilden.
Får hotta upp hjärncellerna lite för de var ett tag sen jag läste en bok på engelska. Detta lär gå bra! (hahaha..)

1 kommentar:

Fru Fleggman sa...

Vad kul att du ska läsa original-Alice! Jag läste en artikel om den i DN, länk här =>
http://www.dn.se/kultur-noje/film-tv/nya-under-i-alicelandet-1.1053447

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...