tisdag, mars 16, 2010

En vanlig dag i skolan

Det där med klasskamrater är ju lite roligt. Eller jag vet inte om jag tycker det är roligt. Mer äckligt? En karl i klassen ropade på efter mig, Emelie och Heléne när vi var på väg in i vårat hus. Han ropar "försöker ni fly från mig flickor" med såndär snuskgubbe röst. Sen kollar vi bakåt och konstaterar att det "bara" var han. Väl inne i huset frågar jag honom vad han kommer göra när alla andra slutar förvånas över alla knasigheter som han styr med. Då säger han "jamen då får jag börja göra såhär!". Vet ni var karlfan gör?! Han håller om mitt huvud och sen så slickar han mig i pannan! Och jag står där som ett fån och utbrister "Du gjorde inte, de du nyss gjorde!" och han bara ler åt mig och kilar vidare. Som sagt, den karln gör vad som helst för uppmärksamhet. Jag blev aningen äcklad (hela grejen med att slicka på saker är ju lite äckligt..) Men mina kamrater hade tydligen roligt åt mig. Jaja, i efterhand är de lite kul kanske. Men just då blev de lite panik känsla haha.

Gymansiet är underbart!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...