söndag, mars 14, 2010

Alice i underlandet i 3D

Väl hemma i Östergötland så hade jag andra saker för mig. Hade bio dejt med en killkompis och vi skulle se Alice i underlandet i 3D. Helt galet måste jag säga! I början var det lite halv äckligt det flög saker emot en och grejer. Man tryckte sig så långt in i stolen som möjligt. Men de blev lite utav en vanesak efter ett tag och då blev det sjukt ballt och se hela filmen från ett 3D perspektiv. Var ju inte som vanligt utan väldigt väldigt speciellt. Filmen i alla fall var långt ifrån en besvikelse! Har ju visserligen inte hunnit läsa ut boken än, men det är ju skillnad på böcker och film. Men jag gilla den enormt mycket. Definitivt en film som jag skulle vilja se igen!

Min favoritkaraktär måste nog vara Cheshire katten. Fast, han utgav sig inte för att vara lika lömsk och förvirrande som i Disneyfilmen. Men jag gillar den. Alla tiders "We're all mad here.."

Inget Tim Burton fan kan ju missa denna spännande film!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...