lördag, mars 06, 2010

ÅH! Nu har jag inringt mitt sällskap. Underbart! Han kommer hit och så ska vi gå ut och gå, alla tre. Liten är inte frisk än. Men hon är hundra gånger piggare än igår och hon behöver komma ut lite. Feberfri är hon än så länge så jag hoppas att det sitter i så hon kan bli frisk snart. Efter denna vecka utan skolan så lägger jag nog inte riktigt bra till? Hm, de skiter jag i faktiskt. Ungen kommer först no matter what. Och är man själv så är man själv. Inget konstigt med de. Krävs bara mer av mig när jag tar mig till skolan.

Men skit i de. För Sam kommer idag! YEAY! Sällskapsällskapsällskap.. Man blir lite knäpp när man bor på landet utan vänner. Alla mina vänner är i stan. Men nu kommer stan till landet! Åh, lite glad. Jag är glad. Sällskap! Nu ska jag städa och bada unge och göra mig fin. Hihi.

Hörs.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...