söndag, februari 07, 2010

Vilken helg!

Man skulle ju kunna tro att det har involverats alkohol in i bilden men icke de. Däremot tror jag att de var någon jävel som skickade rejäl bakfylla till mig sådär över telepati eller nåt. För rackarns så dålig jag blev på fredag natten. Kräkningar och hela baletten. Tycker det är lite orrätvist om de inte involverar alkohol. Dricker man inte så bör man inte spy. Så tycker jag i alla fall. Men sjuttsingen heller. Tror jag fick mig en släng av magsjuka eller något liknande. Sak samma, idag mår både jag och min mage som vi brukar.

Fast utöver min lilla släng av sjukdom hela lördagen så blev de lite äventyr ändå fast på fredagen. Då var jag på lägenhetsvisning på två lägenheter i Ljura. Jag blir lite överlycklig om jag får någon utav dom där lägenheterna. Hujeda mig så snyggt det var i dom. Nyrenoverade båda två. Inte fy skam de inte. Tackat ja till båda så vi får allt se vart de leder. Efter de blev de jakt på en ny bilbarnstol då morsan kollat tester över nätet och såg att den vi hade var sämst. Så 3 lapp blev de på en ny bilbarnstol som är bäst i alla test. Säkerheten kommer först och ungjävlen ska fan hållas vid liv(!) Så det var värt pengarna, plus att det var rea på rea och sen var den inte döful heller. Så jag är nöjd och ungen är nöjd. Alla är nöjda.

Det var de min helg hade att erbjuda. Hoppas att eran helg var trevlig!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...