tisdag, februari 02, 2010

Speed dejting är ju lite spännande faktiskt. Eller ja, dejt och dejt kanske de inte var när jag tänker efter. Men jag träffade en gammal killpolare. Så de blir ju på ett ungefär som en dejt? Skitsamma. Träffade en gammal killkompis efter skolan idag i varje fall. Vi skulle ses vid kvart i fyra på stan för en liten snabb kaffe. När jag väl ska möta upp honom så står han och pratar med en polare. Inget konstigt med. Förutom att dom pratade i en kvart. Hans polare snodde alltså min tid. Vi hade ungefär tre kvart på oss och umgås lite innan min buss gick. Så de var lite sniket i början. Men han bad om ursäkt faktiskt. Annars var de bara trevligt. Det blev en karamell latte för min del och sen gick vi ute i snöyran och bara pratade. Kom in på de där med barn och så säger han "Jag är verkligen inte redo för barn.. Men att träffa en tjej med barn vore ju en annan grej... Man slipper ju liksom betala underhåll" detta fann jag extremt roande och så skulle jag skämta till de så jag utbrister "tadaa!". Ja, det blev roligt i varje fall. Just den grejen spann vi vidare på. Så de blev neonskyltar, gud uppenbarelser och Mr Bean spotlight. Det var helt enkelt lättsamt och trevligt. (och för en gångs skull så träffar jag en trevlig och lättsam kille som faktiskt är hetrosexuell, no offense Sam my love!) Det blev en snabb kram innan jag skulle med min buss och då yra håret till i hans skäggstugg så då säger han "försöker du sno mitt skägg?". Jag gillar och vara oseriös och fjantig. Det är sjukt roligt helt enkelt.

1 kommentar:

Isabell sa...

Hade han snygga skor? ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...