söndag, februari 28, 2010

"Om du hämtar mig en panodil och ger mig två timmar så kan vi åka" Jag kan hämta dig en panodil och jo, tre sekunder senare stod min yngsta bror där med en panodil och ett glas vatten åt mig. Jag bad min mor att fixa de åt mig. Men när min bror hörde att vi pratade om att jag skulle köpa ett Nintendo Wii så blev de fart på pojkfan. Han ville tydligen få mig skapligt frisk så jag kunde köpa ett sådant som kan kunde få spela på senare. Vilket han också fick. För jag åkte och köpte ett Wii mitt ute i ingenstans blev även en tripp till staden i jakt på en balansbräda också. Present till min mor, så hon kan träna upp sin axel och sin balans efter sin konstiga sjukdom som hon hade för ett tag sedan. Grattis mor! Du vet att jag älskar dig!

Så här sitter man lite avdank efter den envisa förkylningen som aldrig verkar ge med sig. Och nu är sportlovet slut också så det vankas skola i morgon. Inte så värt pepp på de faktiskt, mer oroad. Och det känner magen av såklart så vi har lite delade meningar om morgondagen. Efter min tur hos mormor så har jag glömt halva mitt liv där också förståss. Min almanacka och min armbandsklocka befinner sig i tryggt förvar hos min mormor. Grejerna borde vara hos mig. Men det är dom inte konstigt nog. Så på något sätt måste jag ta mig ut till henne och hämta upp de. Hur nu de ska gå till? Jag tror mig minnas att jag har prov på tisdag. Men det kan jag inte riktigt kolla upp, för almanackan befinner sig hos mormor. Typiskt! Vad gör den där?! Dumma den.

Anywho, godnatt.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...