måndag, februari 01, 2010

Och här sitter man i skolan med etik och livsfrågor. Ska skriva om två nyckelord, ömsesidig relation & solidaritet och respekt. Yes ma'm! Har man kommit långt med arbetet måntro? Mja, jag finner mina färgpennor extremt underhållande så mig går de ingen nöd på just nu. Men jag har varit vettig också. Så få inte för er att jag bara sitter här och luddar, trots att kursen går ut på att ludda runt. Men i alla fall. Har lämnat in en uppgift så en sak mindre att tänka på. Och en annan rolig sak! Vi har fått en extra lektion idag så jag slutar inte förrens 15:35. Är man glad eller är man glad?! Jag är riktigt less.. Inte hemma förrens halv sex med andra ord. Så typsikt, men men. Inte långt kvar nu.

Nae, återgår till mina pennor nu! Hörs.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...