måndag, februari 01, 2010

Min lärare gick efter barnkonventionen idag. Vi var tre stycken som var i tid till våran sista lektion, läraren frågade runt lite om vad vi tyckte om den nytillkomna lektionen vi fått på måndag. Dom andra smöra lite och sen frågade hon vad jag tyckte om de. Jag muttrade bara fram något lite lågt och sen sa min lärare att jag fick vara ärlig. Hon bad om de tänkte jag och sa att jag tyckte det var jätte dåligt för att det blir så sent och mina bussar är krångliga och att allting ledde till att jag får hämta upp en ensam unge på dagis vid halv sex. Min lärare tyckte inte de var så bra heller faktiskt. Det slutade med att hon frågade när min buss gick och så dealade vi fram så jag kunde vara hemma till halv fem istället för halv sex. Riktigt rart av henne faktiskt. Så hon sa "Vi går efter barnkonventionen idag". Det tycker jag vi gjorde helt rätt i.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...