torsdag, februari 11, 2010

Jag har saker och skriva men min huvudvärk hindrar mig. Helt jävla off är jag. Fy helsike! Det är nog bara och inse att jag blivit sjuk, igen. I morse pallra jag mig i alla fall upp, död som en kratta. Men de gick -lite halvt om halvt. Missade bussen och gick i koma när jag väl kom på. Dagen var ändå underbar med all sitt solljus som min kropp bara sög åt sig utav! Jag gillar sol, tydligen. Inte gjort de förut. Sak samma. Lagt lack på mina naglar för jag trodde de skulle bota huvudvärken (gjorde de i samband med panodilen jag svalde). Men jag blev inte piggare för de. Trodde ju att jag skulle hinna fixa ögonbrynen med? Äh, de får bli nån annan dag.

Satanshelvetesjävlaskit! Skola i morgon, sista dan på veckan, de borde gå, de måste gå! Godnatt.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...