onsdag, februari 17, 2010

Idag gled jag på en räkmacka. Hade hål och sist Historia så jag och en klasskamrat sprang över hela skolan och letade efter lärarstudenten som håller i våran historia lektion. Det blev mest jag som pratade när vi väl hittade henne. Vi har eget arbete i historian och då tyckte jag de var onödigt att sitta där till halv fyra när jag lika gärna kan göra de hemma. Men hon tyckte inte riktigt som jag. Sen att min buss inte gick förrens vid halv fem så jag var hemma vid halv sex och hade mer ansvar än andra, som att hämta barn på dagis, var väl inte riktigt något som gick in riktigt. (det märktes tydligt att hon inte hade barn) Men jag öste på och sen fick jag som jag ville. För det är inte roligt att hämta ett barn som är sist på dagis. Men ja, de lär sig nog lärarkandidaten också när hennes tid kommer. Min klasskamrat fick åka med min räkmacka, så vi fick båda gå. Ska sätta mig med arbetet i morgon. Viktigt viktigt att det skulle lämnas in på fredag. Men de fixar jag säkert med min onda mage.

Denna dag har inte varit allt för dum, förutom magen som dummar sig. Men åh. Detta kommer blir superbra! (lite hemlighetsmakeri på gång!)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...