onsdag, februari 24, 2010

Beklagar min frånvaro till er som vanligtvis brukar läsa (om de finns "några" sånna vill säga) Just nu befinner jag mig hos min mormor. Varit här sen i måndags. Den största anledningen till de är nog att jag inte fick barnomsorg över mitt sportlov -då det inte var en giltig anledning att "köra runt". Har ju haft körlektioner måndag till torsdag. Och eftersom att jag inte fick barnomsorg så får man lösa de på ett annat sätt helt enkelt. Då har ju ungen sin underbara gammelmormor. Så hon har varit barnvakt medans jag har varit och "kört runt" i staden. Vad som känns bra med körandet är ju att det går bra. Bättre än i måndags, så det tar sig de tar sig. Snart snart snart förhoppningsvis. 

Och till en annan sak, SNART GÅR FLYTTLASSET! För Michaela har minsann fått lägenhet och nu bär de av. Och inte en dag för tidigt heller för den delen! Så det känns spännande. Det är lite mera pepp så att säga. Inte dumt inte dumt. Så nu ska det "boas" i något som kommer bli "vårat". Underbart! (körkort på detta och allt blir som planerat)

Efter detta så är de ju bara skolarbetet kvar. Känner väl att jag inte riktigt ligger så bra som jag egentligen borde göra. Har lite saker som jag ligger efter med som jag borde bli klar med s n a r a s t möjligt. (och ett projekt arbete som det känns som att jag inte kommer någonstans med..)

Sen har jag gått och blivit förkyld och magen blir bara värre och värre. Nu ligger den på överextrem stress-känslig mage. Det är inte alls roligt. Det gör så fruktansvärt ont och jag mår lite kasst av de. Ska ringa vårdcentralen - när jag får tid! (ett annat sekel, bra början till magsår, hejja magen hejja!)

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...